Hoe kan ik producten beheren?

Als je geaccepteerd bent als aanbieder kun je zelf producten beheren. Hiervoor moet je inloggen op jouw account. Je kunt twee soorten producten aanmaken.

Simpel product(een product in de webwinkel van KoopLokaal)
– Ga naar producten in het menu, klik op “Nieuw toevoegen“.
– Vul de Productnaam en Omschrijving in.
– Kies bij “Productgegevens” Simpel product
– Vul de Reguliere prijs en Belastingklasse (0%, 9% of 21% btw) in. 
– Vul optioneel de Actieprijs en Periode in.
– Vul optioneel een Aankoopnotitie in, deze staat bij het tabblad “Geavanceerd”. Een aankoopnotie kun je gebruiken voor een melding aan de klant, voorbeelden: “Neem eerst contact op voor de betaling.”, “De levertijd van dit product is één week”, of andere meldingen ter informatie.
– Kies één Productcategorie in het rechter menu (categorie “Externe webwinkels” mag niet gekozen worden).
– Klik in het rechter menu op “Productafbeelding instellen” om een foto te uploaden van jouw product. Deze wordt getoond in de lijst.
– Klik op publiceren. Je product staat nu in de webwinkel.

Extern product (een product in jouw eigen webwinkel)
– Ga naar producten in het menu, klik op “Nieuw toevoegen“.
– Vul de Productnaam en Omschrijving in.
– Kies bij “Productgegevens” Extern product.
– Vul de URL in van het product op jouw eigen website. 
– Vul de tekst in die op de bestelknop moet komen te staan.
– Vul de Reguliere prijs (en optioneel een Actieprijs) in.
– Kies één Productcategorie in het rechter menu (categorie “Externe webwinkels” mag niet gekozen worden).
– Klik in het rechter menu op “Productafbeelding instellen” om een foto te uploaden van jouw product. Deze wordt getoond in de lijst.
– Klik op publiceren. Je product met doorverwijzing staat nu in de webwinkel.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Dit kan afhankelijk van je keuze bij bestelling, vaak kan dit de volgende werkdag bij de aanbieder zelf. Heb je gekozen voor verzending? Dan volgt de levering binnen maximaal 5 werkdagen. Bij twijfel kun je altijd even contact opnemen met de aanbieder.

Hoe kan ik een bestelling afrekenen?

Afhankelijk van de aanbieder kun je op verschillende manier betalen:
1. Vooraf overmaken op rekeningnummer van de aanbieder
2. Bij het afhalen bij de aanbieder zelf.
3. Bij het bezorgd krijgen door de aanbieder.